stori mori sebelom dewasa

Wednesday, 22 June 2011

rabu...

ha..hari ni rabu..nak watpe ye?aku dah siap teknikal utk kusi kat opis ni..rehat jap nak wat mende laen..c fird tu ngah sedap je sentap nasi depan aku..sabor jew la..aku pose tawu..hahahah..em..sebenanyer esok aku cuti!..fuh sangat hepynyer aku sebab dapat cuti btol x cam sbelom ni..kalu aku x wat macam aritu maknenye kene keje 30hari sebulan..x ke gilo namenye tu..bukan dpat duit pown..kalu dorang layan aku baek2 cam Fird tu xpela..ni wat aku cam kuli batak dorang..huuuu..sbor je la~



anyway..aku tgh sangap xde duit skang ni..mkn pown depen ngn owg..nasib ade brader yang baek snggop sedekah kat aku ckit.. kalu nak harap hasil titik peluh berpraktikal haram beb! takpela.. smua ni hanye tuhan mampu balasnye..panas jew muke n kepale aku sejak masok sini..aku harap sangat sume ni cepat habis..

No comments:

Post a Comment